27 denní výzva pro pevný zadeček a nohy

Nejjednodušším a zároveň nejúčinnějším cvikem k posílení nohou a zadečku jsou dřepy.

Mám tu pro vás výzvu na 27 dní vašeho života, díky které zpevníte a krásně vytvarujete zadeček a nohy a nepotřebujete k tomu nic – žádný stroj ani peníze, jen odhodlání a vůli. Výsledky jsou zaručené a to nejen na vašem těle, ale také na vašem sebevědomí.

Tato výzva se sestává z postupného navyšování počtu dřepů v rámci dne. První den uděláte 10 dřepů. Pokud je nezvládnete najednou, rozložte si je na dvě dávky za sebou a mezitím si chvilku odpočiňte. Pokud je to pro vás i tak velká zátěž, rozdělte si je na dvě dávky ve stylu jedna ráno, druhá odpoledne/večer.

Další den si pět dřepů přihodíte a tak pokračujete stále dál. Nebojte, budete mít také dny volna. Vše naleznete v podrobném rozvrhu níže.

Nejprve je nutné, abyste dřepy prováděli správně.

Podívejte se na obrázek a vyzkoušejte dřep modře vyobrazený, kdy jste mírně předkloněni a držíte rovná záda, vystrčené hýždě a sedáte si dozadu a dolů jako na židli.

Nohy dejte zhruba na šířku pánve, ruce si dejte v bok, předpažte je natažené před sebe nebo spojte dlaně na hrudníku. Kdo chce, může posilovat i se závažím v podobě lahve s vodou nebo činek.

 

Rozvrh cvičení

  • Den 1 – 10 dřepů
  • Den 2 – 15 dřepů
  • Den 3 – 20 dřepů
  • Den 4 – 25 dřepů
  • Den 5 – 30 dřepů
  • Den 6 – odpočinek
  • Den 7 – 30 dřepů
  • Den 8 – 35 dřepů
  • Den 9 – 40 dřepů
  • Den 10 – 45 dřepů
  • Den 11 – 50 dřepů
  • Den 12 – odpočinek
  • Den 13 – 50 dřepů
  • Den 14 – 55 dřepů
  • Den 15 – 60 dřepů
  • Den 16 – 65 dřepů
  • Den 17 – 70 dřepů
  • Den 18 – odpočinek
  • Den 19 – 70 dřepů
  • Den 20 – 75 dřepů
  • Den 21 – 80 dřepů
  • Den 22 – 85 dřepů
  • Den 23 – 90 dřepů
  • Den 24 – odpočinek
  • Den 25 – 90 dřepů
  • Den 26 – 95 dřepů
  • Den 27 – 100 dřepů

Uděláte 100 dřepů v jediném dni!

 

Tak co, jdete do toho? Pozvěte přátele, rodinu a kolegy. Bude to skvělá zábava v kanceláři, u televize nebo v parku. Budete mít společnou aktivitu a nové téma k hovoru, lépe se tak poznáte a kromě pevnějšího těla také zlepšíte cirkulaci krve v nohách a tím jejich prokrvení, posílíte své cévy a žíly, spálíte kalorie a budete mít radost z toho, že jste dokázali něco hmatatelného.

Mrkněte také na další výzvy:

Týdenní výzva ke zdravějšímu životu

Jeden cvik, 4 minuty, 28 dní, pevné tělo

Hodně zdraví!

Michaela Weissová
Michaela Weissová

Jsem specialistkou na léčbu potravinami, zásadotvornou stravu a jógovou terapii. Pomáhám lidem uzdravit se jídlem ze zánětů, kandidy, obezity a dalších nemocí a prostřednictvím jógové terapie pomáhám uvolňovat hluboko uložené bloky na těle i na duši. Celostně pracuji se všemi rovinami člověka na návratu do rovnováhy a spokojeného života. Nechte se inspirovat těmito milovanými stránkami a prosím nekopíruje bez mého vědomí mou práci. Díky.

Zatím žádné komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude publikována.