27 denní výzva pro pevný zadeček a nohy

Nejjednodušším a zároveň nejúčinnějším cvikem k posílení nohou a zadečku jsou dřepy.

Mám tu pro vás výzvu na 27 dní vašeho života, díky které zpevníte a krásně vytvarujete zadeček a nohy a nepotřebujete k tomu nic – žádný stroj ani peníze, jen odhodlání a vůli. Výsledky jsou zaručené a to nejen na vašem těle, ale také na vašem sebevědomí.

Tato výzva se sestává z postupného navyšování počtu dřepů v rámci dne. První den uděláte 10 dřepů. Pokud je nezvládnete najednou, rozložte si je na dvě dávky za sebou a mezitím si chvilku odpočiňte. Pokud je to pro vás i tak velká zátěž, rozdělte si je na dvě dávky ve stylu jedna ráno, druhá odpoledne/večer.

Další den si pět dřepů přihodíte a tak pokračujete stále dál. Nebojte, budete mít také dny volna. Vše naleznete v podrobném rozvrhu níže.

Nejprve je nutné, abyste dřepy prováděli správně.

Podívejte se na obrázek a vyzkoušejte dřep modře vyobrazený, kdy jste mírně předkloněni a držíte rovná záda, vystrčené hýždě a sedáte si dozadu a dolů jako na židli.

Nohy dejte zhruba na šířku pánve, ruce si dejte v bok, předpažte je natažené před sebe nebo spojte dlaně na hrudníku. Kdo chce, může posilovat i se závažím v podobě lahve s vodou nebo činek.

 

Rozvrh cvičení

  • Den 1 – 10 dřepů
  • Den 2 – 15 dřepů
  • Den 3 – 20 dřepů
  • Den 4 – 25 dřepů
  • Den 5 – 30 dřepů
  • Den 6 – odpočinek
  • Den 7 – 30 dřepů
  • Den 8 – 35 dřepů
  • Den 9 – 40 dřepů
  • Den 10 – 45 dřepů
  • Den 11 – 50 dřepů
  • Den 12 – odpočinek
  • Den 13 – 50 dřepů
  • Den 14 – 55 dřepů
  • Den 15 – 60 dřepů
  • Den 16 – 65 dřepů
  • Den 17 – 70 dřepů
  • Den 18 – odpočinek
  • Den 19 – 70 dřepů
  • Den 20 – 75 dřepů
  • Den 21 – 80 dřepů
  • Den 22 – 85 dřepů
  • Den 23 – 90 dřepů
  • Den 24 – odpočinek
  • Den 25 – 90 dřepů
  • Den 26 – 95 dřepů
  • Den 27 – 100 dřepů

Uděláte 100 dřepů v jediném dni!

 

Tak co, jdete do toho? Pozvěte přátele, rodinu a kolegy. Bude to skvělá zábava v kanceláři, u televize nebo v parku. Budete mít společnou aktivitu a nové téma k hovoru, lépe se tak poznáte a kromě pevnějšího těla také zlepšíte cirkulaci krve v nohách a tím jejich prokrvení, posílíte své cévy a žíly, spálíte kalorie a budete mít radost z toho, že jste dokázali něco hmatatelného.

Mrkněte také na další výzvy:

Týdenní výzva ke zdravějšímu životu

Jeden cvik, 4 minuty, 28 dní, pevné tělo

Hodně zdraví!

Michaela Weissová
Michaela Weissová

Jsem specialistkou na léčbu potravinami, zásadotvornou stravu a jógovou terapii. Pomáhám lidem uzdravit se jídlem ze zánětů, kandidy, obezity a dalších nemocí a prostřednictvím jógové terapie pomáhám uvolňovat hluboko uložené bloky na těle i na duši. Celostně pracuji se všemi rovinami člověka na návratu do rovnováhy a spokojeného života. Nechte se inspirovat těmito milovanými stránkami a prosím nekopíruje bez mého vědomí mou práci. Díky.

Zatím žádné komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude publikována.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.