Jak zjistíte, že je vaše únava způsobená stresem a co s tím?

Stres (fyzický, psychický, emocionální) je zabiják a stojí za většinou civilizačních nemocí, v kombinaci s dalšími faktory špatného životního stylu, jakými jsou nevhodná strava, žádný pohyb, nedostatečný relax a odpočinek, nedostatek slunečního svitu a čerstvého vzduchu, hluk, negativní přístup k životu i k sobě nebo podléhání strachům.

Dnes mám pro vás test, ve kterém jednoduše zjistíte, zdali trpíte tzv. adrenální únavou, tedy únavou vyvolanou stresem, která postihuje endokrinní systém, který vytváří a reguluje hormony včetně těch stresových.

 

Zaškrtněte políčka u všech tvrzení, která pro vás platí:

– Jsem často unavený/á

– Cítím se unavený/á i po osmi až deseti hodinách spánku.

– Jsem v chronickém stresu.

– Zvládat stres je pro mě obtížné.

– Pracuji na noční směny.

– Pracuji přesčas.

– Mám přes den málo času na relaxaci.

– Často mě bolí hlava.

– Necvičím pravidelně.

– Věnuji se nebo jsem se věnoval/a vytrvalostnímu sportu (případně vytrvalostnímu posilování)

– Spím nepravidelně.

– Budím se uprostřed noci.

– Mívám chutě na slané.

– Mívám chutě na sladké.

– Mám vysoký příjem cukru.

– Mám obtíže se soustředěním.

– Přibývám na váze kolem pasu (tělo tvaru jablka).

– Mám problémy s nízkou hladinou krevního cukru (hypoglykemie).

– Mám nepravidelnou menstruaci.

– Mám nízké libido.

– Mám premenstruační syndrom (PMS) nebo perimenopauzální či menopauzální příznaky.

– Často mi bývá špatně.

– Mám nízký krevní tlak.

– Mívám svalovou únavu nebo slabost.

– Potřebuji jako zdroj energie kofein (kávu, energetické nápoje).

 

Výsledky:

Zaškrtnuto méně než 2 políčka:

Skvělé! Pokračujte dál ve zvládání stresu, tak podpoříte své nadledviny a minimalizujete zatížení svého imunitního systému.

Zaškrtnuto 2 až 5 políček:

Na současnou dobu dobrý výsledek. Své nadledviny z času na čas podporujte zvýšenou relaxací, meditacemi, pohybem nebo některými z níže popsaných bylinek. Pokud máte chuť se dozvědět více o mém Programu pro kontrolu a snížení stresu, podívejte se na mou knihu „Jak vyléčit kvasinkovou infekci přírodně a navždy“.

Zaškrtnuto 6 až 10 políček:

To už je zdvižený prst. Své nadledviny podporujte bylinkami popsanými níže a také Programem pro kontrolu a snížení stresu z knihy „Jak vyléčit kvasinkovou infekci přírodně a navždy“. Snažte se minimalizovat míru svého stresu a kompenzujte ho cvičením, relaxací, příjemnými zážitky a velmi kvalitní stravou.

Zaškrtnuto více než 10 políček:

Svítí červená! Své nadledviny podporujte přípravky s obsahem těchto bylin:

  • Schisandra chinensis
  • Bacopa monnieri
  • Rhodiola rosea
  • Eleutherococcus senticosus
  • Magnolia officinalis
  • Rehmannia glutinosa
  • Panax ginseng
  • Coleus forskohlii

Plus dodržujte zdravou životosprávu, držte se Programu pro kontrolu a snížení stresu z knihy „Jak vyléčit kvasinkovou infekci přírodně a navždy“.

Snažte se po dobu 2-3 měsíců vyhnout stresu, pravidelně cvičte, relaxujte, dopřejte si masáže, wellness, příjemné zážitky, kvalitní rostlinnou stravu, divoké byliny…

Test si zopakujte za 3 měsíce. Pokud se nedostaví zlepšení, navštivte lékaře funkční medicíny a proberte s ním svůj