5 jednoduchých cviků na odstranění bolesti zad + 5 minutová sestava pro každého!

zádové svalyCviky na záda jsou jedněmi z nejčastěji vyhledávaných, ale paradoxně nejčastěji opomíjených cviků. Každého z nás bolí záda a je jedno, kolik je nám let. V důsledku práce na počítači, kterou v dnešní době provádí valná většina lidí, máme problémy se zády. Někdo se o svá záda stará, jiný by si jen přál se o ně starat. Rozdíl mezi těmito dvěma skupinami je několik minut denně! Ano, pouze několik minut denně vám stačí k tomu, abyste své zádové svaly posílili a harmonizovali tak práci svalů. Zapomeňte na pouhé stále dokola se opakující  masáže, které vám pomohou svaly pouze uvolnit z bolavého sevření a soustřeďte se spíše na jejich správné posílení a máte vyhráno. 
 
Doporučené cviky na posílení zádových svalů opakujte 15 až 20krát. Pohyb by měl být plynulý. Ve výdržových pozicích setrvávejte minimálně 1 minutu.

 

1. Stahování loktů vleže na břiše

cvik1

Položte se na břicho a opřete si čelo o zem. Zvedněte ruce do vzpažení a držte je nad zemí. Tahem se snažte dostat lokty co nejblíže k tělu. Předloktí držte vodorovně se zemí. Potom vracejte ruce zpátky do vzpažení.

Pozor: Neprohýbejte se v bedrech. Nezvedejte hlavu ze země a nezaklánějte ji.

 

2. Zvedání hlavy vleže na břiše