20 tipů na podporu Vašeho zdraví + 3 testy zdraví ZDARMA


 
Přemýšlíte, jak si jednoduše zlepšit život? Chcete se cítit lépe, být zdravější a vnímat život radostněji? Mám pro Vás několik jednoduchých a přitom velmi účinných tipů, které Vám v tom pomohou.
 
1. Smějte se.

2. Při stresu si mačkejte bod mezi vaším obočím.

3. Mluvte co nejvíc se svými přáteli.

4. Vymalujte si byt barvami, které jsou vám sympatické.

5. Dívejte se na věci z té lepší stránky.

6. Pokud máte dluhy, udělejte si strategii na jejich co nejdřívější splacení. Začnete mít víc energie a radosti.

7. Vyzkoušejte nový recept. I když není vaření vaším nejoblíbenějším koníčkem, najděte si recept, na který byste měl/a chuť a zkuste uvařit nové jídlo.

8. Doplňte stav vitamínů skupiny B. Nedostatek vitamínů B1 a B3 vede k únavě a podráždění. Cereálie, ryby a maso jsou jejich dobrým zdrojem.

9. Najděte si sport, který vás bude bavit a pravidelně se mu věnujte. Můžete střídat i několik sportovních aktivit. To je dokonce lepší.

10. Podpořte svou náladu čerstvými květinami. Dejte si je do bytu, kanceláře a tam, kde trávíte svůj čas.

11. Myslet méně materiálně. Zamyslete se nad tím, jaká pozitiva nesouvisející s majetkem a zajištěním ve svém životě máte.

12. Když se cítíte ve stresu, vypněte počítač a vyrazte do přírody.

13. Objímejte se. Čím více doteků si s partnerem, dětmi nebo přáteli vyměníte, tím lépe se budete cítit.

14. Pusťte si oblíbenou hudbu a tančete, posílíte tak svaly, včetně mozku a podpoříte skvělou náladu. Nebo si pusťte komedii a zasmějte se. Podpoříte své srdce a ochranu před kardiovaskulárními onemocněními.

15. Oběd si rezervujte sami pro sebe. Vypněte telefon, zakažte si myšlenky a hovory o práci a jen poobědvejte na hezkém místě. Soustřeďte se na chuť jídla, prostředí, na sebe.

16. Buďte realističtí. Místo toho, abyste si dávali cíle typu: budu cvičit každý den, slibte si, že si půjdete zacvičit třikrát týdně. Nebudete mít potom výčitky, že jste své předsevzetí nedodrželi a zajistíte si tak lepší pocit.

17. Naučte se omluvit. Pokud uděláte chybu, měli byste jí být schopni přiznat a omluvit se za ni. Omluva má mimořádně očisťující účinek.

18. Vystavujte se každý den slunci 20-30 minut bez ochranného krému. UV paprsky pomáhají tělu vytvářet vitamín D, který mimo jiné udržuje vysokou hladinu serotoninu, hormonu ovlivňujícího naší náladu. I když slunce nesvítí, pobuďte venku na denním světle alespoň 30 minut.

19. Zajděte si na masáž. Pomůže vám hned dvakrát; jednak povzbudí vaše tělo a zároveň vás osvěží psychicky. Navíc se při ní vyplavují endorfiny, které vám přihrají dobrou náladu.

20. Nebojte se pohádat. Přestaňte se dívat na hádku jako na něco mimořádně ošklivého a odsouzeníhodného. Konstruktivní hádka pomůže velmi rychle a efektivně vyčistit vzduch a odplavit nahromaděné nezdravé napětí z těla i mysli.

 

Věřím, že Vám těchto dvacet jednoduchých úkonů pomůže udržet si náladu a zdraví po celý rok.
 
A pokud si chcete zmapovat své zdraví blíže, stáhněte se 3 TESTY ZDRAVÍ ZDARMA, které Vám pomohou se lépe zorientovat ve svém aktuálním zdravotním stavu.
 
Hodně zdraví!
 

Michaela Weissová
Michaela Weissová

Jsem specialistkou na léčbu potravinami a jógovou terapii. Pomáhám lidem uzdravit se jídlem ze zánětů, kandidy, obezity a dalších nemocí a prostřednictvím jógové terapie pomáhám uvolňovat hluboko uložené bloky na těle i na duši. Celostně pracuji se všemi rovinami člověka na návratu do rovnováhy a spokojeného života. Nechte se inspirovat těmito milovanými stránkami a prosím nekopíruje bez mého vědomí mou práci na jiné weby. Díky.