Jídlo, které vypadá jako lidské orgány a také je léčí

orechVěděli jste, že existuje souvislost mezi tvarem zeleniny a ovoce s orgány v těle, které vypadají stejně? Soudě podle „Boží lékárny“, spojitost tu opravdu je a je logická a funguje. Podívejme se na pár příkladů, které vám to potvrdí.

 

Vlašský ořech

Vypadá jako mozek a znaky na jeho slupce vypadají jako mozková kůra. Vědecky je dokázáno, že ořechy pomáhají zvyšovat a rozvíjet funkci mozku.

 

Mrkev

mrkev okoKdyž ukrojíte mrkev na kolečko, zjistíte, že vypadá jako lidské oko. Věda dokázala, že mrkev podporuje krevní oběh v tomto orgánu a zlepšuje tak funkci zraku. Mrkev má svou oranžovou barvu díky beta-karotenu, který snižuje riziko vzniku šedého zákalu. Také chrání před makulární degenerací související se stárnutím. Tento problém postihuje jednoho ze čtyř jedinců nad 65 let. „Jestliže zkusíte brát každý den pilulku beta-karotenu, nebude to mít stejný účinek jako konzumace kvalitní karotky.“, říká vědec John Hopkins z Nemocnice v Baltimore v USA.

 

Rajče

rajčeJedno rajče má čtyři komory a je červené. Naše srdce má čtyři komory a je červené. Takže spojitost je zřejmá. Všechny výzkumy dokazují, že rajče je plné lykopenu, který je velmi prospěšný pro srdce a krev.

 

Fazole

fazoleTvar fazole připomíná ledvinu a také jsou na ledviny velmi dobré, neboť pomáhají udržovat jejich funkci. Odvodňují, zbavují otoků a ledviny pročišťují. Fazole poskytují celou řadu minerálů a vitamínů a proto jsou obecně prospěšné pro zdraví člověka. Jestliže jsou vaše ledviny zdravé, fazole mohou – pokud jsou konzumovány jako součást vyvážené stravy – přispět ke zdraví ledvin. Jestliže vaše ledviny jsou nemocné, možná budete potřebovat zvýšený příjem fazolí. Nejvhodnější jsou mungo fazole a adzuki.

 

Avokádo, lilek a hruška

avokádoAvokádo, hrušky a lilek jsou dobré pro zdraví a fungování dělohy a děložního hrdla a také vypadají jako tyto orgány (otočená hruška). Moderní výzkum ukazuje, že když žena sní jedno avokádo týdně, vyrovnává porodní hormony, nežádoucí porodní váhu dítěte a může dokonce předcházet rakovině děložního čípku. Dokonce trvá přesně devět měsíců, než avokádo dozraje, stejně jako vývoj dítěte v děloze. Dokonce se uvádí, že v těchto plodech je více než 14.000 fotolytické chemických složek výživy.

 

Fíky

fíkyFíky jsou plné semen, což je důvod, proč se počet spermií při jejich pravidelné konzumaci zvyšuje, rychleji se hýbou a zabraňují tak neplodnosti u mužů.

 

 

Olivy

olivyOlivy zvyšují zdraví a funkci vaječníků. Italská studie zjistila, že ženy, jejichž strava obsahovala hodně olivového oleje, měly o 30% nižší riziko vzniku rakoviny vaječníků. Zdravé tuky v oleji mohou dokonce pomoci potlačit genetickou predispozici k vyvolání rakoviny.

 

Brokolice

brokoliceMalé hlavičky brokolice, které jsou tak těsně u sebe velmi připomínají 100 rakovinných buněk.Tým výzkumníků na US National Cancer Institute zjistil, že týdenní porce brokolice stačilo k tomu, aby se snížilo riziko rakoviny prostaty o 45%.

 

Sladké brambory neboli batáty

batáty

Sladké brambory připomínají slinivku břišní a také skutečně mohou vyrovnat glykemický index u diabetiků a podporují zdravou funkci tohoto orgánu. Sladké brambory mají vysoký obsah beta-karotenu, který je silným antioxidantem, který chrání všechny tkáně v těle, včetně slinivky před rakovinou nebo škodami spojených se stárnutím.

 

Citrusové plody

grepPomeranč, grapefruit a další citrusové plody, vypadají jako ženská ňadra a také na ně mají konejšivý vliv.

 

 

 

Cibule

cibuleCibule vypadá jako naše buňky a přesně tahle zelenina pomáhá i při jejich čištění. Výzkum ukazuje, že cibule odplavuje odpadní látky ze všech tělesných buněk. Dokonce produkuje slzy, které umývají epitelové vrstvy z očí.

 

Zázvor

zázvorZázvor vypadá jako žaludek a také pomáhá při trávení. Indové a Číňané používají zázvor již více než 5000 let ke zklidnění žaludku a vyléčení nevolnosti. Zázvor také zpomaluje tempo růstu nádorů tlustého střeva.

 

Houby

houbaHouby při rozkrojení na polovinu připomínají tvar lidského ucha. Houby zlepšují sluch, protože obsahují vitamín D, který je také zdravý pro kosti, zvláště pro tři malé kůstky v uchu, které přenášejí zvuk do mozku.

 

 

Hroznové víno

hroznoHrozny se podobají alveolům v plicích. Strava s vysokým obsahem čerstvých hroznů ukázala, že se snížilo riziko rakoviny plic a rozedma plic. Semena hroznů také obsahují chemické látky zvané proantokyanidiny, které snižují závažnost astmatu.

 

Celer, Rebarbora, Bok-Choy

celerCeler, rebarbora a Bok-Choy vypadají jako kostní struktura. Tyto potraviny cíleně posilují pevnost kostí. Kosti se skládají z 23% hydroxidu sodného a tyto potraviny sodík obsahují. Pokud nemáte dostatek sodíku ve své stravě, tělo si ho bere z kostí, a tím je oslabuje. Tyto potraviny doplňují a zásobují kostru těla.

 

Banány

banánŘíká se, že pravidelné jedení banánů vám vykouzlí úsměv na tváři. Toto populární ovoce obsahuje protein nazývaný tryptofan, který se trávením přemění na neurotransmiter zvaný serototnin, což je chemikálie regulující naší náladu v mozku. Banán je možné nazvat jako přírodní antidepresivum, neboť nastavuje vyšší úroveň produkce serotoninu v mozku.

 

Ženšen

ženšenKořen ženšenu vypadá jako celé lidské tělo a je také celostním lékem na téměř všechna onemocnění.

 

Když se pozorně zadíváte na každé ovoce a zeleninu, jistě vám po chvilce dojde, na který orgán našeho těla je vhodné, znáte-li ovšem dobře lidské tělo. V článku Dýchací soustava a Trávicí soustava se můžete podívat na některé další tvary orgánů a jejich funkce a přiřadit si k nim sami účinné léky z přírody.

 

 

 

A na závěr příjemná perlička – červené víno

vínoČervené víno, které je bohaté na antioxidanty a polyfenoly, včetně silného resveratrolu, vypadá jako krev a je jí také velmi prospěšné. Červené víno chrání před ničivými účinky LDL cholesterolu, který může způsobit srdeční choroby. K dispozici je také sloučenina snižující srážlivost krve v červeném víně, takže se snižuje možnost vzniku krevních sraženin, které jsou spojeny s cévními mozkovými příhodami a srdečními chorobami.

Příroda je ve své dokonalosti velmi jednoduchá, a tak si důvěřujte, že poznáte, co je pro vás momentálně nejlepší jíst či pít, poslouchejte své tělo a syťte se převážně čerstvým ovocem, zeleninou a ořechy.

Hodně zdraví.

Michaela

docakilah.wordpress
Michaela Weissová
Michaela Weissová

Jsem specialistkou na léčbu potravinami, zásadotvornou stravu a jógovou terapii. Pomáhám lidem uzdravit se jídlem ze zánětů, kandidy, obezity a dalších nemocí a prostřednictvím jógové terapie pomáhám uvolňovat hluboko uložené bloky na těle i na duši. Celostně pracuji se všemi rovinami člověka na návratu do rovnováhy a spokojeného života. Nechte se inspirovat těmito milovanými stránkami a prosím nekopíruje bez mého vědomí mou práci. Díky.

10 komentářů
    1. Ale to přece není pravda. je alkohol a alkohol. nelze to brát paušálně. Např. u ledvinových problémů je doporučováno pivo v malých dávkách a bylo lékaři doporučeno i mému tchánovi, který pije celý život vodu a měl kamínky. Pivo v tom opravdu pomohlo. A víno je významný antioxidant a doporučuje se třeba chudokrevným lidem, nebo pokud má člověk vysokou hladinu LDL.Vše je vždy o množství. To rozhoduje, zda je chemická látka lékem nebo jedem. Jod je dobrý na štítnou žlázu, ale ve velkém množství zabije.Sůl také potřebujeme,ale ve velkém množství také zabijí,atd,atd.

  1. Moc zajímavé,poučné a „chutné“ ,vše se dá sníst a hlavně to člověk baští,aniž by četl tento článek.Moc děkuji Aena

  2. Některé popisky k různým jídlům jsou úsměvné,ale nakonec se jedná o všeobecně zdravé věci. Použití je víc jak pravdivé.

  3. Hezký a zajímavý článek.Dík!!Dnes jsem měla na oběd brokolicové karbenátky,ale zase nemám prostatu,no, tak určitě posílí něco jiného.Hezký večer všem.

  4. Moc Vám děkuji.Vaše informace přišla včas,je mi 68 let a ještěse mi nechce odcházet.
    Moc děkuji Pavlíková Dagmar

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude publikována.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>