Čaj na štíhlou linii, zářivou pleť a méně celulitidy

celulitidaNení to ledajaký čaj, je to čaj ze skvělého lněného semínka, které je bohaté na vitamíny, minerály, mastné kyseliny a vlákninu a navíc normalizuje práci střev.

Čistí tělo od toxinů, snižuje chuť k jídlu a také snižuje množství cukru v krvi. Jeho síla je v mastných kyselinách, které aktivují práci mazových žláz v těle, které pomáhají rozpustit přebytečný tuk v těle.

Čaj ze lněného semínka doporučuje mnoho odborníků na výživu. Je také velmi doporučován pacientům s gastritidou, žaludečními vředy a hemoroidy.

Ingredience:

  • 3 lžíce lněného semínka
  • 1 litr vody

Postup:

Zalijte lněné semínko 1 litrem vroucí vody a nechte směs stát přes noc, nejlépe v termosce. Pokud nemáte termosku, použijte hrnec s víkem. Ráno vodu slijte a hned si dejte trochu vzniklého šlemu i se semínky, která dobře rozkousejte.

Užívání:

lenPopíjejte zhruba 150 ml 3-4 krát denně, půl hodiny před jídlem. Nenechávejte si nic na druhý den, neboť směs musí být každý den čerstvá. Konzumujte tento čaj po dobu 10 dnů a pak si dejte pauzu na dobu 10 dnů a znovu opakujte celý proces.

Tento čaj vede přirozeně ke zdravému hubnutí a regulaci jakýchkoliv nesrovnalostí ve vašem těle.

Poznámka: I když je tento recept zcela neškodný, tak pokud máte určité zdravotní problémy, které vylučují konzumaci lněného semínka, tak se před konzumací poraďte se svým lékařem. To platí obecně u všech přírodních léčiv.

Více tipů na přirozené hubnutí naleznete v sekci Hubnutí.

 

Hodně zdraví.

Michaela

homehealthyrecipes
Michaela Weissová
Michaela Weissová

Jsem specialistkou na léčbu potravinami, zásadotvornou stravu a jógovou terapii. Pomáhám lidem uzdravit se jídlem ze zánětů, kandidy, obezity a dalších nemocí a prostřednictvím jógové terapie pomáhám uvolňovat hluboko uložené bloky na těle i na duši. Celostně pracuji se všemi rovinami člověka na návratu do rovnováhy a spokojeného života. Nechte se inspirovat těmito milovanými stránkami a prosím nekopíruje bez mého vědomí mou práci. Díky.

26 komentářů
  1. zajímavé, ale asi bych se s odpuštěním pozvracela – a nejen po ránu. Nemáte něco méně drastického ?

    1. Dobrý den Terezo,

      když semínko zalijete 1l vody, nasákne část do sebe a vytvoří šlem, takže celý litr vody vám nezbude. Drže se uvedeného návodu – zhruba 150 ml 3-4x denně nebo zalévejte méně než litrem.

      Michaela

  2. Opravdu to má vliv na celulitidu ? Po jak dlouhé době je vidět zhruba rozdíl ? Nějak se mi tomu nechce věřit 🙂 děkuju

    1. Dobrý den.

      Čaj funguje jako podpora v komplexním boji s celulitidou, pohyb a úpravu stravy nevyjímaje. Lněné semínko má velmi mnoho blahodárných účinků, včetně podpory elasticity kůže a odstraňování celulitidy.

      Michaela

  3. Dobrý den,
    Nemuzu si dat ta semínka a šlem například do jogurtu? Ja to tak slizke nezvladnu sníst. 😀

  4. Dobry den, je vhodny i pro plně kojici? Nemyslím kvůli hubnutí, ale lepsimu trávení a pleti? Nedostává se detox do mléka?

    1. Tento čaj nepůsobí klasicky detoxikačně, ale spíše výživově, takže vřele doporučuji. Stejně tak jako konzumaci lněného semínka samotného a lněného oleje.

      M.

  5. Dobrý den, Míšo, a co třeba jen lněný olej? Pomáhá stejně? Zrovna dnes jsem jej totiž koupila 😉 Děkuji a přeji krásný víkend!

    1. Dobrý den Ivano,

      lněný olej je báječný a gratuluji Vám ke skvělé volbě. Určitě bych zařadila do svého jídelníčku obé. Olej i semínka.

      Mějte se krásně,
      Michaela

    1. Dobrý den,

      esenciální nenasycené mastné kyseliny, především kyseliny Omega 3 a Omega 6, které jsou obsaženy také v lněném semínku, by měly kromě ovoce a zeleniny tvořit základ stravy pro lidi trpící na atopický ekzém. Dle početných klinických studií mají silné protizánětlivé účinky a jsou nezbytné pro zdravý vývoj a fungování nervové soustavy a imunitního systému u dětí i dospělých. Jsou také důležité pro zdravou regeneraci tělesných tkání, jako je kůže nebo klouby.
      Mezi potraviny bohaté na nenasycené mastné kyseliny patří také chia semínka, ryby, avokádo, slunečnicová a dýňová semínka, ořechy, především vlašské ořechy a nasledující oleje: lněný, vlašský, avokádový, chia, konopný, dýňový, olivový, pupalkový.
      Jezte také čerstvé ovoce a zeleninu, kvašené produkty podporující zdravou střevní mikroflóru, prebiotika, Quercetin, Zinek, vitamíny C,A, E.

      Takže se konzumace rozhodně nebojte.
      Držím palce,

      Michaela

    1. Těhotným ženám doporučuji konzumaci lněného semínka, takže i tento čaj je v pohodě. Záleží na vaší chuti, ale určitě nic nepřehánět, držet se pestré stravy.

      M.

  6. Dobrý den, má se konzumovat ta voda nebo ten „šlem“? Pochopila jsem , že když čaj, že mám vypít tu vodu vyvařenou z lněných semínek přes noc. A ještě dotaz – je lepší zalévat semínka namletá nebo vcelku? Díky za odpověď 🙂

    1. Dobrý den,

      vypijte šlem, vodu a snězte semínka.
      Semínka mohou být namočená drcená.

      M.