Tipy na ploché břicho bez diety

brichoJestliže jste se opravdu rozhodli se svým břichem něco udělat, nabízím vám zde několik osvědčených rad, které fungují u všech, kteří je začali pravidelně praktikovat. Najdete tu tipy na jednoduché a nenápadné cviky, které zvládne každý, na potraviny a nápoje, které byste měli a naopak neměli jíst a pít  a na které si dát pozor, na zjištění potravinové intolerance a mnoho dalších cenných rad, které vám ulehčí vaší cestu za vysněnou postavou. Budete-li je následovat, garantuji vám úspěch.

 

Cviky:

joga prknoSkvělým cvikem na zpevnění všech svalových partií břicha je jógová pozice, které se česky říká prkno. Je to jednoduchý a velmi účinný cvik, který mohou provádět všichni bez rozdílu věku či tělesné kondice, neboť nevyžaduje žádný pohyb. Začít se dá jednodušeji v pozici kočky na pokrčených kolenou a postupně zátěž zvyšovat. Tento cvik doporučuji cvičit z lehu na břiše, kdy se zvednete na lokty a tělo držíte v rovné přímce. Uvidíte, že vydržet déle než minutu bude ze začátku docela těžké. Další variantou je vzpor na dlaních. Až se zpevníte natolik, že pro vás základní pozice nebude problém, můžete začít zvedat nejříve jednu a pak druhou nohu a v každé pozici vydržet co nejdéle. Tím zapojíte i hýžďové svaly a začnete pálit celulitidu.

Nejjednodušší variantou tohoto cviku, která se dá navíc provádět kdekoli, je vsedě: zhluboka se nadechněte, pak vydechněte a současně zatáhněte břicho podtlakem, jak nejvíc můžete a vydržte pár sekund. Opakujte pětkrát a pokuste se postupně vždy vydržet déle. Tento cvik není vhodné pro těhotné ženy. Celou sérii můžete cvičit několikrát denně, ať už v práci nebo v autobuse, neboť je zcela nenápadná a nenáročná.

Zkusit také můžete další, zcela nenáročný cvik, který zpevní vaše bříško bez velké námahy a ohrožení hnutí si s bedry, jako je tomu mnohdy u špatně prováděných sklapovaček. Položte si ruce na své břicho a zakašlejte. Když vytlačujete vzduch, vaše břišní svaly se přitáhnou směrem ke středu tělu. Zkuste je držte v této pozici během dne častěji. Ramena přitom mějte uvolněná a správně dýchejte. Se zataženými břišními svaly můžete normálně chodit, mluvit, sedět i pracovat. Během několika týdnů budou vaše břišní svaly silnější a pevnější.

beh1K výše zmíněným cvikům vám doporučuji za