3 tipy jak vám jóga může pomoci zvládnout životní strasti a změnit pohled na život

„Během jediné noci se vše změnilo.“ To je věta, kterou mi řekla paní, která chodí na mé lekce jógy. Byla po těžké autonehodě, hospitalizaci, pouhé stání pro ní byl nadlidský úkol, za rok a půl se opět začala díky rehabilitaci a cvičení plynule pohybovat. Cvičení jógy ji změnilo nejen fyzicky, ale také mentálně. Řekla mi, že vědomý pohyb v souladu s dechem změnil její úhel pohledu na cvičení, sebe samu, její rozhodování i její zranění. 

Nabízím vám dnes tři tipy pro praktikování jógy, které vám mohou pomoci překonat těžká období vašeho života.

 

1. Soustřeďte se na svůj dech.

Prostřednictvím jógy objevíte, že jednotlivé její ásany slouží jako meditace v pohybu. Následováním svého vlastního těla a unikátního tempa v souladu s dechem, objevíte svou krásu a tím i krásu kolem sebe. Dech je to, co způsobuje pohyb. Dech je vodítkem do sebe, do prostoru klidu a sounáležitosti se sebou i s okolím, umožní vám ocenit se a tím i svůj celý život.

Najděte si milý prostor, důvěryhodného, motivujícího a empatického lektora, který vám bude sympatický a objevte jógu jako dar.

joga1

2. Najděte mír v tom, co je. 

Jóga vám nabídne nejen mnoho fyzických benefitů, jako je pružné, štíhlé, pevné tělo, sílu a rovnováhu, bezbolestné sezení, stání a i chůzi, pružné klouby, rovná záda, rychlejší metabolismus, hezčí pleť, zdravější orgány, čistší krev, ideální váhu, odstresování se, klidný spánek a mnoho dalšího, ale také mentální přesah, díky kterému budete vtaženi do přítomného okamžiku a do vás samých, kde sídlí štěstí. Poskytne vám psychickou úlevu a za předpokladu, že se naučíte milovat se a přijímat sebe i ostatní, tak také zcela novou perspektivu, nebo chcete-li probuzení.

Ta úžasná žena mi říkala: „Po té nehodě jsem bojovala s depresí. Ale jóga mi pom