4 cviky pro vaše větší krásnější prsa

prsaNic než plastická operace nebo přibrání na váze vám skutečně prsa nezvětší. Když ale přijde na to, jak je zvětšit opticky, utratíme notnou část naší výplaty za podprsenky. Push-upky a vycpávky však nejsou vaší jedinou možností. „Vyvíjení svalů pod vašimi prsy zvětší opticky jejich velikost,“ říká Jen Comas Kecková, certifikovaná trenérka a bývalá bodyfitnesska.

Buďme ale upřímní, tyto cviky nezvětší vaše Áčka na Béčka a výše. Pokud ale, stejně jako většina žen, jen zřídka cvičíte váš hrudník, přicházíte tak o skvělou, přirozenou cestu, jak zvětšením prsou dodat vašim prsům trochu šmrncu.

Následující cvičení bylo vytvořeno právě Comas Keckovou speciálně pro ženy. „Trénování hrudníku z různých úhlů a s dostatečnou zátěží zajišťuje dost stimulů k navýšení a nárůstu svalové hmoty,“ říká. „To může dodat krásný tvar vašemu hrudníku.“

Klíč k tomu, aby tento plán byl efektivní: Ujistěte se, že máte dostatečně těžké činky. Měly byste cítit, jako byste mohly udělat další dvě opakování na konci každého setu, ale ne více. „Je důležité dávat si výzvy a zkoušet těžší zátěž, abyste nastartovaly nárůst svalové hmoty,“ říká Comas Kecková. Cvičte tuto rutinu dvakrát za týden.

 

1) Dumbbell bench press

cviky_na_vetsi_prsa_1

Lehněte si obličejem vzhůru na lavici a ruce mějte napnuté nad sebou. V kažé ruce mějte činku (a). Pomalu nechte ruce s činkami klesnout na stranu vašeho hrudníku (b), poté je opět zvedněte zpátky do počáteční pozice. To je celý cvik. Opakujte ho desetkrát, poté se přesuňte na cvik číslo dvě, a to bez pauzy.

 

2) Kliky