12-ti denní meditace – poznejte své štěstí

Side view of woman sitting in lotus position on lakeshore with focus on stack of stones
Meditace

Život je mnohdy velice stresující, ale není nutné, aby byl. Můžete se propojit, uvolnit své vnitřní štěstí a k tomu vám velmi dobře může pomoci meditace. Pokud se naladíte na sebe a dáte si práci s tím, nasytit své fyzické, mentální, emoční a spirituální bytí, dovolíte stresu se rozpustit a tak můžete být více ve spojení se svým klidem a naladit se na prostor.

V meditaci, když se naladíte na svůj dech a vědomí, stanete se probuzenými vůči opravdové přítomnosti uvnitř. V tomto stavu můžete mít nejsilnější spojení se životem a vším, co zahrnuje.

Meditace má nejenom mnoho fyziologických výhod – méně stresu pro nervový systém, lepší stav srdce, stabilní srdeční rytmus, nižší krevní tlak a menší přírůstek váhy. Je také báječným nástrojem pro sebepoznání a spirituálním průvodcem.

Meditace, jak vědecky tak i duchovně, vám přinese stav, ve kterém se potěšení a štěstí stává nevyhnutelnými, protože tělo říká „ano“ vyšším frekvencím bytí. Naladíte se na vaše nejpravdivější já, esenci života a energetický stav frekvence, na duchovní radio stanici, která hraje šťastně po celý den, takže můžete prožít hodně pozitivních emocí jako jsou potěšení, mír, vášeň, soucit.

Meditace vás může spojit s vaším šťastným já. Pharrell Williams říká: „Štěstí je pravda.“

Připravila jsem pro vás 12-ti denní meditaci, která vám pomůže naladit se na vaše vnitřní štěstí a stát se jím – být ve své pravdě. Vyzkoušejte ji a docílíte většího pocitu štěstí a zlepšení vašeho celkového zdravotního stavu. Můžete ji vzít jako 12-ti denní meditační výzvu a pozvat k ní i své přátelé nebo rodinu.

 

Příprava na vaše šťastné já – tipy k meditaci

meditaceJakmile zahájíte svou 12-ti denní meditaci, nalezněte si pro sebe svůj nejvhodnější styl meditace, aby vám co nejvíce vyhovoval a tudíž byl úspěšný a stal se možná v budoucnu i vaší každodenní potřebou klidu. Pokud jste v meditaci nováčci, asi bude lepší začít s 5 minutovými sezeními. Každý den potom postupně přidávejte minuty, až dosáhnete celkově 20 minut