Účinný cukrový detox během 10 dní + cukrový test

cukr1Vezmu to ve zkratce – bílý cukr je neuvěřitelně návykový. Současné studie poukazují na to, že cukr je stejně návykový pro náš mozek jako heroin, nehledě na to, že je zdraví velmi škodlivý. Když se podíváme na statistiky výskytu cukrovky a obezity, problém s bílým cukrem se evidentně vymkl kontrole. Naštěstí informace se šíří rychle a lidé se začínají bílému cukru vyhýbat. Ale je to těžší, než byste si mohli myslet. Nabízím vám 10 tipů na to, jak byste se své přehnané potřebě cukru mohli zbavit. 

 

      1. Rozhodněte se pro detox

Nabízím vám jednoduchý kvíz, který vám pomůže zjistit, zda potřebujete detox. Pokud odpovíte „ano“ na kteroukoliv z otázek, cukrový detox je pro vás vstupenkou k tomu, abyste se brzy cítili lépe a zbavili se bezbolestně nadbytečných kil a neduhů.

 

První kvíz se týká diabetes:

– Máte pre-diabetes nebo diabetes typu 2?

– Máte nadbytečný tuk na břiše?

– Máte nadváhu?

– Potřebujete vyšší příjem cukru a sacharidů- – honí vás často mlsná?

– Máte problémy s hubnutím při nízko-tučných dietách?

– Máte vysokou hladinu triglyceridů (LDL cholesterolu), nízký HDL (dobrý cholesterol), nebo vám bylo sděleno, že máte zvýšenou hladinu cukru v krvi?

 

Druhý kvíz se týká stravovacích návyků:

– Jíte, když nemáte hlad?

– Chce se vám po jídle spát?

– Cítíte se špatně ohledně vašich stravovacích návyků anebo se vyhýbáte určitým aktivitám kvůli jídlu?

– Máte abstinenční příznaky, když omezíte nebo vynecháte cukr nebo mouku?

– Potřebujete více a více toho stejného „špatného“ jídla, abyste se cítili dobře?

 

Třetí kvíz je CSS test (neboli Kvíz toxicity)

CSS znamená Cítím Se Strašně. CSS syndrom má řadu příznaků – nadýmání, plynatost, reflux, dráždivý tračník, bolesti kloubů a svalů, tzv. mozková mlha, problémy s pamětí a náladou, problémy s dutinami, alergie a další. Odpovězte si. Pokud je vaše odpověď ano na jakýkoli příznak, váš test je pozitivní a měli byste se detoxikovat. Miliony z nás mají CSS syndrom a neuvědomujeme si, že jsme jen pár dní změny ke zdraví a pocitu štěstí.

 

      2. Okamžitá abstinence

cukrPokud trpíte závislostí, neexistuje žádný jiný způsob jak s ní bojovat, než nasadit okamžitou abstinenci. Závislý nemůže mít jen jednu dávku kokainu nebo jeden drink nebo kousek čokolády, ale vždy více…

Přejděte na okamžitou absolutní abstinenci. Pokud budete následovat těchto 10 tipů, které automaticky přenastaví vaše neurotransmitery a hormony, zbavíte se vlastně jakékoli závislosti.

Přestaňte konzumovat veškeré formy cukru (také med a sirupy), moučných výrobků a umělých sladidel, která vyvolávají větší chuť na sladké, zpomalují metabolismus a vedou k ukládání tuku. Dávejte si pozor na trans a hydrogenované tuky v potravinách. Ideálně po dobu 10 dní se vyhýbejte všem potravinám v krabici či plechovce, které ukrývají množství konzervantů a mrtvé stravy. Zaměřte se na reálné, průmyslově nezpracované, čerstvé jídlo.

 

      3. Nepijte kalorie

Jakákoliv forma tekutého cukru je horší, než cukr v pevném skupenství v jídle, neboť vás vůbec nezasytí, jen utiší chuť a vyplaví velkou spoustu inzulínu. To přispívá k ukládání tuku na břiše a nebezpečnému zatučňování vnitřních orgánů. Po vypitém sladkém nápoji nebo alkoholu tedy budete po celý den jíst více a přitom budete mít stále chuť na sladké.

Vyřaďte všechny kupované limonády, džusy (kromě zeleninových), sportovní drinky, slazené čaje nebo kávy. Jedna plechovka limonády zvyšuje u dětí šanci na obezitu až o 60% a u žen zvyšuje pravděpodobnost diabetes 2. typu až o 80% a to je velkým varováním. Snažte se také vyřadit veškerý alkohol. Příležitostně se k němu po detoxikaci můžete vrátit v podobě sklenky přípitku nebo sklenky kvalitního vína.

 

      4. Jezte proteiny