Mých 7 nejoblíbenějších zdrojů rostlinného proteinu + podrobný seznam všech ostatních

Selection vegan protein sources on wood background, copy space
Veganské zdroje proteinu

Také se zajímáte o zvířata, naši planetu, zdravé prostředí pro všechny lidi, zdravé prostředí ve vašem těle a mysli? Pokud ano, jistě vás už napadlo téma jedení masa, popřípadě v jakém množství a kvalitě a zda vůbec existují rostlinné zdroje kvalitního proteinu, aby naše těla dostávala vše, co potřebují. Na rozdíl od všeobecného přesvědčení, že na rostlinné stravě není možné být plnohodnotně zdravý bez nedostatku vitamínů, minerálů a stavebních látek, vám nyní ukáži, že to možné je a má to celou řadu bonusů. 

Za svá léta praxe vím, že každý stojíme na své unikátní cestě, procházíme nejrůznějšími zkouškami a aha momenty a že i naše přesvědčení díky nim nabitá, se mohou během života různě měnit. Že si každý musíme přijít na to, co je právě pro nás – naše tělo i naši mysl, nejvhodnější, ať už z oblasti stravy nebo názorů a přesvědčení a že nelze nikoho přesvědčovat nebo nutit do ničeho, co mu není vlastní, ale pouze ukazovat a inspirovat vlastním příběhem.

Prošla jsem všemi stravovacími režimy, a tak vím, že lze velmi profitovat z vegetariánství, veganství, vitariánství, makrobiotiky nebo i tzv. všežravství, pokud je s tím vaše mysl v souladu a pokud to vašemu tělu dělá opravdu dobře. Já sama v klidu následuji proměny svého těla a své mysli také ve stravě, bez udržování dogmat a zajetého systému, neboť každá etapa si vyžaduje nový přístup. Otevřete se tomu a nalaďte se na svou stravu, která vás doslova utváří a to nejen tělesně, ale skutečně i psychicky, mentálně, duchovně.

Vybírejte si stravu vždy čerstvou, celistvou a tzv. vysokovibrační, neboť tyto vibrace budou proudit vaším tělem a oživovat ho a vaše mysl bude lehká k učinění jakýchkoli rozhodnutí a povede vás správným směrem.

Pokud vás zajímá, jak lze velmi zdravě žít bez masa a masných výrobků, sepsala jsem pro vás své tipy na rostlinné proteiny, které vám vlijí novou krev do žil. Jsou vhodné pro všechny, v každém věku i fyzické kondici, bez ohledu na to, jak často sportujete. Vaše tělo vám bude za jakoukoli změnu jídelníčku tímto směrem velmi vděčné, neboť vám sníží cholesterol a krevní tlak, vaše cévy se nadechnou po přísunu živočišných nasycených tuků a začnete se cítit lehčeji a vitálněji.

Bílkoviny jsou základem nejen svalů, ale také vlasů, kostí, nehtů, hrají důležitou roli při transportu a uskladňování látek v těle, řídí různé fyziologické funkce, spouštějí chemické reakce v těle a podílejí se také na obranyschopnosti organismu.

Pro běžného člověka se nejčastěji doporučuje dávka 1 g bílkovin na 1 kg hmotnosti denně, pokud se věnujete nějakému sportu nebo potřebujete vybudovat větší podíl svalové hmoty, můžete tuto dávku navýšit až o 30%. Vyšší příjem bílkovin by už vaše tělo zase nezdravě zatížil.

 

Spirulina: 6 g proteinu na 10 gramů